Världens bästa Italienare...

...Heter just nu Federico Macheda. I går avgjorde han innan han hunnit in på planen och jag vågar nog sätta en slant på att Fergie inte har slängt in honom för sista gången denna säsongen.

******

Leeds vann igen! Stockport hemma på Elland Road inför 25.000 personer och den 9:e raka hemmasegern är ett faktum. Jonathan Howson, som vi minns från förra årets Play-Off semifinal, satte matchens enda mål i 9:e minuten och enligt rapporterna var det närmare 2-0 än 1-1. Det är nu 12 poäng kvar att spela om och 7 poäng upp till Peterborough. En realist hade nu konstaterat att Leeds får sikta in sig på Play-Off men jag måste hoppas på direktuppflyttning! Vi är ju i en fantastisk form och Simon Grayson verkar verkligen ha förmågan att få ut det bästa av laget, härligt.

Redan imorgon är det dags för ny match: Leicester borta klockan 13.15 och matchen sänds på Viasat Fotboll! 11 gånger av 10 skulle jag ha börjat uppladdningen redan nu men...... Vi ska spela träningsmatch borta mot Uddevalla IS klockan 13.00, skandal. Annandag Påsk, Leeds på TV och vi ska spela en jävla träningsmatch. Mer oflyt än så har jag svårt att se hur man skulle kunna få.

******

Inter fick 2-2 mot Palermo igår, sjuk match men vad gör det när Juve går och förlorar mot Chievo. Det börjar lukta guld guld guld. Och Zlatan tog ytterligare ett steg mot skytteligavinsten då han dunkade in en straff som han själv fixat. Zlatan är helt fantastisk.

******

Matai, en av mina trognaste läsare, skrev så här i en kommentar: "Och om man byter från ett engelskt favoritlag till ett italienskt så får man oftast lite extra "tid"."

Jag refererar till ett tidigare inlägg.

******

Jag är Leedsare.
Jag bryr mig inte om PL, det enda jag bryr mig om är att det ska gå skit för ManU.
Jag gillar Inter som fan. Ser alla matcher. Alla!

Kommentarer
Postat av: Matai

Du är kappvändare, ingen Leedsare.



Att du inte bryr dig om PL är ytterligare en lögn.

Din blogg handlar ju liksom rätt mycket om PL.



2009-04-15 @ 09:43:26
Postat av: Adam

Matai, snälla....

2009-04-15 @ 12:40:50
Postat av: Adam

Att bloggen handlar rätt mycket om PL är däremot en lögn! Titta tillbaka så ser du att de få gånger jag skriver om PL så är det för att ManU haft flyt eller för att du kommenterat.

2009-04-15 @ 12:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0