Svordom.

FORMSVACKA!

Riktigt så enkelt är det inte...

Jag tror helt enkelt att allt fokus ligger på CL. På ett omedvetet plan. Alla i och runt omkring Inter vet att det är CL man ska gå långt i. Dock kräver vi, efter flera års dominans i Serie A, att vi ÄVEN ska gå som tåget i ligan. Interistan har blivit bortskämd på senare år.

Givetvis ska vi slå Catania borta trots detta. Och givetvis ska vi, med den truppen vi besitter, ha MER än 1 (?) poäng ner till Milan då båda derbyna är spelade.

Som Erik Hamrén säger: 24 timmar efter en förlust är det fullt tillåtet att vara arg, frustrerad och bitter men efter det så blickar vi fram emot nästa match. Och nästa match är matchen med ett stort fett M.

Inter leder ligan.
Inter kommer leda ligan på söndag kväll.
Med 1, 3 eller 4 poäng.

Men Inter har den viktigaste uppgiften framför sig. Jag har 23 timmar kvar innehållandes ilska, frustration och bitterhet. Men sedan blickar jag framåt.


Rektioner i punktform efter kvällens debacle:

- Rörelsen på planen är i många offensiva stunder helt obefintlig...
- ...vilket inte gynnar Sneijder.
- Matrix kändes inte direkt stabil.
- Zanetti är ingen vänsterback, han behövs på mittfältet där hans patenterade löpningar allt som oftast får i gång hela laget. SANTON, where are you?
- Eto'o är en lagspelare, den som säger något annat kan tatuera in ett Milanemblem på benet.

_________________________________


Muntari. Sulley Ali Muntari. Det regnar på min kind när jag ser dig spela. Och det är tyvärr inget regn som bär lycka med sig. När jag hör ordet kvalité tänker jag på Zanetti. När någon ber mig förklara motsatsen tänker jag på dig. Du har hjärtat men bortser man från det så är du tyvärr INTE TILLRÄCKLIGT BRA för att ha en plats i Italiens vackraste trupp.

_________________________________


Jag avslutar med ett citat signerat flertalet Milanfans efter derbyförlusten senast:

"- Jag är inte bitter."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahahahahahahaha.

Catania!!!!!!!!!!!!!

2010-03-15 @ 10:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0