Dåligt dåligt.

Bloggen går på lågvarv just nu. Tiden räcker helt enkelt inte till. Spenderar all min lediga tid åt att träna och lära mig laga mat. Och så måste jag förstås hinna läsa alla andra bloggar som jag följer dagligen. Nu har jag rabblat ett par ursäkter, så får vi hoppas att det blir bättring här i fortsättningen.

Helgens bästa:
Att Milan inte lyckades ta 3 poäng mot Milan.

Helgens sämsta:
Att Inter inte lyckades ta 3 poäng mot Genoa.

Helgens konstaterande:
Att Massimo Ambrosini är en av Serie As absolut värsta filmare.

Helgens !:
Ricardo Quaresma, ge honom fler chanser!

Helgens sämsta 2:
Sulley Ali Muntari, hade dessa utmärkelser varit ett stående tema på bloggen hade han prenumererat på den här. O D U G L I G är ordet.

Helgens mest upphaussade:
Viola-Juve. Vilka förväntningar man hade. Och vad snopen man blev.

Helgens tönt:
Bojan Djordic. Exakt VAD är han duktig på? När han öppnar munnen vill jag kasta ut TVn. Att han lämnade studion hos Ekwall är bara ytterligare ett bevis på att det enda han vill ha är rubriker. På något konstigt sätt glömmer då folk av att han inte är den klasspelare som så många tycks tro att han är.


Kommentarer
Postat av: Linus

Bra att du lagar mat!! ;)



Bojan är en riktig tönt.. Han är bra på en sak, att tro att han är "Jävli bra du vet!"



//Broder

2010-03-08 @ 18:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0