!

Att Julio Cesár skulle bli utsedd till Serie As bäste målvakt vi. Att Zlatan skulle bli utnämnd till bäste spelare och bäste utländske spelare visste vi. Att Mourinho skulle bli utsedd till bäste coach visste i alla fall inte jag, men priset fick han. Att han är den bästa tränaren i ligan är det inget snack om, men det var väl ingen jätteprestation att vinna Scudetton med Inter förra säsongen....

Lite besviken är jag över att Maicon inte vann priset som bästa back då han var helt fenomenal förra året och på allvar började nämnas som "världens bästa ytterback". Men Näsan är rätt duktig han också.

The Special One
















































Derbyt kommer närmare och närmare. Idag kör vi på en klassiker!


Flamini sägs vara på väg till Man City. Skönt att se att Milan fortsätter satsa ungt.

_______________________

Det är inte bara Milanoderby till helgen, Leeds åker till London för att spela ut Tottenham ur FA-cupen. Det kommer givetvis inte att hända och ska jag vara helt ärlig hoppas jag på uttåg. Vi behöver inte FA-cuptriumf i år. Vi behöver bli uppflyttade. Punkt.

Kommentarer
Postat av: V.O

Att City vunnit de senaste har inte enbart Manchini att göra! man har ju inte haft jättesvåra matcher! Styrkebesked igår dock.... Sen kan du ju knappast jämföra Tevez övergången med Zlatans, Han gick ju inte direkt till Milan (som hade varit värre naturligtvis).

2010-01-20 @ 15:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0