Träning på kontoret...

Jag har inte tränat på hela veckan då en förkylning hindrar. Förkylningen hindrar mig dock inte från att gå dit, känna på stämningen och ta ett par kort. Då min iPhones kamera är lika skarp som Zlatan är i landslaget blev det inte mycket till bilder, men ett par ska jag bjuda på ändå.

                
    
Som ni kan se hade vi lite problem med lokal idag då en dubbelbokning ställde till det, men man får göra det bästa av situationen och coach Rickard löste det på ett föredömligt sätt. 

                

Alex hade såklart synpunkter. Notera 3kg hantlarna och coach Rickards redan nu klassiska visselpipa. Som jag sa och som ni ser så är bilderna otroligt oskarpa, varför då inte filma istället? Bjuder här på ett klipp ifrån "uppvärmningen". Alex pekar finger mot kameramannen på ett sätt som hade gjort Gary Neville stolt och Felix bjuder på en uppvärmningsövning som redan nu är en klassiker. Lägg även märke till Felix obscena gest 1.40 in i klippet!


              


Övrigt som är värt att notera är att Freddan inte tränade då han enligt en säker källa "jobbade över 20 minuter idag så jag är lite sliten...". Många återbud i övrigt till dagens träning (11st tränade) och så kan det vara ibland, men det får inte bli för ofta...

Jag måste avsluta med en film till, en film som jag kan titta på igen och igen och igen. Och igen...


               


Kommentarer
Postat av: Erik

Sjukt att ni tränar på kontoret i idrottshuset.

Ok, min förra kommentar var lite barnslig men vad fan, 7-4 var ju inte riktigt vad vi kom fram till på frukosten igår.



På Söndag gäller det. Må bästa lag vinna.

MERDA INTER.

FORZA GRANDE MILAN!!!

2010-01-21 @ 22:12:00
Postat av: Danne

härlig film.



mer sådant. uppvärmningen var bland det bättre jag sett de sista åren.

2010-01-22 @ 14:44:51
URL: http://fcfiskeback.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0