Det som inte fick hända har hänt

Sneijder har åkt på feber, han skickades idag hem från Appiano Gentile men ingen verkar veta hur det ligger till med honom inför derbyt. Å andra sidan så tror jag att Milan tappar lika mycket i dimension om Nesta inte spelar. Ska vi säga så? Sneijder & Nesta missar derbyt? Ja? Bra. Då säger vi så.

När vi ändå snackar skador: Essien är skadad och förmodas vara borta i 6 veckor. Ett fantastiskt besked för alla Interfans. Om man nu får lov att vara så pass skadeglad?

_______________

Angående Nevilles långa finger och huruvida jag vet att det var riktat mot Tevez eller inte: Varenda sajt jag surfat in på rapporterar om samma sak. Men här är ett exempel. Och här är ett annat. Och här är ett tredje. Men JAG kan ju inte veta säkert, jag var inte där. Men jag kan nog ana att jag vet vem Neville riktade fingret åt.

_______________

Jag tycker att Tevez målfirande efter det är andra är helt i sin ordning. Böter för det här? Ööhh. Nej.



Helg nu, nervositenen inför derbyt växer sakta men säkert fram. Först ska Leeds åka ut mot Tottenham (ja, jag hoppas det) och det sker imorgon kl 18.15.

Vi avslutar väl med en fin liten bild på Javier Zanetti, Ivan Cordoba och Sveriges senaste Italienexport: Sebastian Carlsen!


Kommentarer
Postat av: Linus

Fasen vad du var negativ mot Leeds då?!

2010-01-24 @ 11:47:29
Postat av: Matai

Fan hade glömt din blogg ju!



Nja grejen med Tevez firandet var väl ingen större

grej, saken är väl bara den att Neville gjorde något liknande mot Liverpool och fick 3 matchers avstängning, så rätt ska va rätt (eller fel om man så vill)

Men United har en lång rad märkliga FA beslut mot

sig så jag antar att vi har ett annat regelverk!

2010-02-11 @ 17:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0