Dagens bild(er)

Carlos Tevez 2-1 Man Utd Gary Neville visade igår, som ni ser på bilden nedan, fingret åt Tevez. Tänk er att Javier Zanetti skulle ta upp det långa fingret och sträcka det mot Zlatan om denna sänkte Inter med 2 mål. Nja. Skulle inte tro det va.





Jag gillar Mancini och Mancini är en vinnare. Jag tror verkligen att han kan lyckas ta City till en CL-plats. Försvaret verkar han verkligen jobba med och det är bra att han insett det som inte Mark Hughes insåg: Man bygger bakifrån.

Bloggen har ju jobbat med en del bilder det senaste. Nu: En nostalgitripp, 4-5 månader tillbaka i tiden...





Att något liknande skullt inträffa på söndag ser jag som högst osannolikt. Nervositeten kryper på mer och mer ju närmare vi kommer, nu ryktas det om att Nesta inte är helt fit och om så är fallet är jag den förste att jubla. Ett Milan utan Nesta är som ett Smögen utan Anders - virrigt.

______________________


Leeds förlorade mot Carlisle hemma på ER i JPT i går. Fuck it, jag vill ut ur alla cuper och upp i Championship. Däremot så måste denna negativa trenden brytas snarast. 3 raka matcher utan vinst nu och på lördag kommer en förlust till (Tottenham away).

So long!

Kommentarer
Postat av: Boban

pajas!

2010-01-21 @ 15:10:38
Postat av: Matai

Hur vet du att Neville visar fingret till Tevez?



Skulle kunna tänka mig det men "som ni ser" funkar väl inte så bra här va!

2010-01-22 @ 15:27:45
Postat av: Matai

Just det, en fråga bara! Varför får Tevez provationer av united bänken och publiken inga

konsekvenser?

Gary fick 3 matcher av FA för "unsportmanlike celebrations" mot Liverpool för några år sen!



Olika regler för olika lag!?

2010-01-22 @ 15:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0