Förlust & Utvisad

Förlust med 6-3 mot LFF:

0-1
1-1
2-1
2-2
3-2
3-3
3-4
3-5
3-6

Vi tappar ledningen två gånger i matchen och hälften av målen vi släpper in FÅR inte släppas in. Själv blev jag utvisad efter 80. Fick ett gult efter en sen tackling i första, och sen efter en av många tveksamma domslut, så säger jag: "Gubbar, vi får inte de här situationerna av domaren idag!"

Ett klargörande.

Visst är det onödigt, och visst kan en domare som har noll känsla ge mig mitt andra gula där. Det sjuka är att domaren drar genast upp kortet, LFF spelarna börjar gapa: "Han har redan ett!!" och då ger domaren mig en blick som säger: "oj fan, det hade jag inte koll på"

Jag klappar domaren på axeln och säger det till honom: "Det hade du ingen aning om"

Då sa han ingenting. Inte ett ljud. Jävla pajas.

Förmodligen kommer det vända för oss, vi leder 2 gånger på hemmaplan och förlorar ändå.

******

En jävligt pissig dag blev precis ännu sämre, Millwall - Leeds 1-0.

******

Nu tar jag till flaskan. God natt mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du verkar ha en speciell kärlek till domarna Adam;) Klart på fan ni vänder detta!! //DM

2009-05-10 @ 00:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0