Campione D'Italia!

Milan klarade inte av att ta 3 mot Udinese och Inter blev alltså mästare i kavaj i går kväll. Underbart med ytterligare en titel men det som glädje mig mest i går kväll var Zlatans uttalande: "Nästa år ska vi vinna allt!"

Att Inter vinner allt nästa år vågar jag inte tro på, men jag vågar verkligen tro på att Zlatan stannar i Milano.

Matchen mot Siena ikväll ska bli riktigt rolig att titta på, det dracks nog en del alkoholhaltiga drycker i går och det ska bli intressant att se hur Mourinho formerar laget.

******

ManU & Barca vann även dem sina ligor i går och ingen är väl förvånad. Hyllningsinlägget till ManU kommer inte idag, men tyvärr är det berättigat om det kommer ett. Barcelona och Spanien är jag inte ett dugg intresserad av men kul för Pep.

******

Silly Season närmar sig och det lär hända grejer i sommar, alla världens storstjärnor (förutom Messi) ryktas vara på väg bort och det lär bli minst 1 övergång där transfersumman ligger på +600 miljoner.

******

Ny förlust för Smögen, jag var avstängd och såg inte matchen mot Åmål i Åmål men 8-2 i baken är aldrig bra. 5 raka förluster och nu ser det riktigt tungt ut. Det är dock många matcher kvar och jag tror att vi kan klara detta, men en vinst nu på lördag mot Vallen känns som ett måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0