ZLATAN!

Seger 2-0 och stor segerorganisatör var som vanligt vår fantastiske Zlatan Ibrahimovic. 1-0 är hands, inget snack. Situationen hade dock aldrig uppstått om inte Frey visat att han INTE är en av världens bästa målvakter. Tack för den.

I korthet tycker jag att...

...Santon går från klarhet till klarhet, det måste komma en plattmatch från hans sida snart väl? Riktigt tråkigt att han inte fick sätta sitt friläge.
...Det är väldigt märkligt hur spelarna agerar när de gör mål. Varför inga jubelscener?
...Zlatans frispark är sjuk. Om Patos mål var en pärla så vet jag inte vad jag ska kalla Zlatans. Ord räcker inte till när denne fantastiska fotbollsspelare ska beskrivas. Grande!
...Inter, trots 2-0 seger, INTE imponerar särskilt mycket. Mutu SKA göra minst ett mål idag, och när Violaspelarna inte skjuter utanför målet så står världens bäste målvakt (en av dem i alla fall) i vägen. Äh, 2-0 mot Fiorentina och jag klagar..
...Det som var viktigast idag var trots allt att vi tog 3 poäng!
...Att Cambiasso är ovärdelig.
...Det var skönt att Zlatan satte 2:an också, bara för att vi inte ska tappa mer mark i en annan tabell.......

Reggina hemma om 1 vecka. Längtar redan!

Kommentarer
Postat av: Hartey

Wembley i år igen Johnny Giles

2009-03-15 @ 22:47:57
Postat av: Adam

Om det blir PlayOff final så kommer jag göra allt jag kan för att komma dit!! Skön seger i går!

2009-03-15 @ 22:49:56
Postat av: V.O

sjuk frispark!! tyvärr kommer han aldrig göra om det! och nu kommer Inter och landslaget att slösa bort de kommande 4 årens farliga läge!!

2009-03-16 @ 00:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0