Zlatan till Barcelona?

Det florerar mycket rykten kring Zlatan idag. Hans agent Mino Raiola och Barcelona nämns i flera nyhetsuppslag på internet. Zlatan vill tydligen få en nystart i Barcelona och i och med det vinna Champions League. Då Samuel Etoo inte skrivit på nytt kontrakt med Barcelona än, är alltså tanken att Zlatan ska ersätta honom.

Vi vet ju alla hur det är, rykten rykten rykten. Men jag får en otäck känsla i kroppen när jag läser om det. Visst, det är sidor som Tribalfootball och Foxssports som kommer med det, men ändå. Zlatan FÅR INTE lämna. Han betyder oerhört mycket för Inter.

Å andra sidan...

Kanske handlar FÖR MYCKET om Zlatan? Skulle han säljas till sommaren så antar jag att det handlar om minst 500 miljoner ner i kassan. MINST.

Jag får fundera vidare över detta...

******

Mourinho fick 10.000 Euro i böter för sina protester mot domaren under matchen i söndags.
Fiorentina fick böta 12.000 Euro för sina rasistiska ord/ramsor. 

Skönt att se att lite skäll på domaren från en tränare tas lika allvarligt som rasism. Not. 

******

Träning på en stenhård grusplan nu, love it.

Kommentarer
Postat av: Interista-4ever

Bra blogg! Fortsätt såhär

2009-03-17 @ 18:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0