Träningsläger

På torsdag är det dags för årets träningsläger. Förra säsongen var vi i Spanien och det var på alla sätt en fantastisk resa. I år är lägret belagt på lite mer klassisk mark: Danmark. I går kväll satt jag och två lagkamrater och planerade den sedvanliga inkilningen och lite andra grejer, jag tror att det kan bli riktigt bra! Något som inte alls är riktigt bra är att jag börjar känna mig förkyld, förhoppningsvis HJÄLPER Echinagaarden (smått osäker på stavningen) till.

******

Jobb i morgon, sen ska grässkorna packas ner, skivorna brännas och humöret finslipas.

******

Förutom fotboll är jag beroende av 2 saker: Snus och One Tree Hill. Kom just på att jag ännu inte sett dagens nya avsnitt, tyvärr inte ens laddat ner det än. Det blir sent ikväll.

Kommentarer
Postat av: Santon

vem älskar inte ett träningsläger!!

2009-03-31 @ 23:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0