Maxwell till Milan?

Ja, det kanske blir verklighet, i alla fall om man ska tro Channel4. Maxwells agent Mino Raiola hävdar att vänsterbacken är bäst i Europa på den positionen. Det håller jag inte riktigt med om...

Mourinho hyllade Inters karaktär efter matchen och berättade att han nu tror att guldet kommer hamna i Milano. Det tror jag också!

Zlatan förklarade för pressen att Inter vinner i ligan om man spelar som mot Fiorentina igår, men man vinner inte i Champions League med samma spel - lite bitter? Det förstår jag. Men Mourinho har ju som sagt 2 år till på sig och jag hoppas han stannar, sticker han till sommaren så är jag väldigt rädd att Zlatan också vill ha ett nytt äventyr...

Zlatans 1-0 mål har för övrigt inte mött så stor kritik i Italien, tvärtom verkar de flesta överens om att det var en OFRIVILLIG hands (vilket det ju är) och att då domaren gjorde rätt som godkände det!  Han hyllas även i Italien och fick 7 i betyg av Gazzettan, Corriere dello Sport var ännu värre och gav honom en 8!

******

27,6 i medelålder på startelvan i går, Santon och Balotelli drar ner det en hel del. Zlatan, Maicon, Cambiasso & Chivu närmar sig 30 men det känns som att alla fortfarande är 25. Jag förstår inte riktigt det... 30 är i och för sig inte SÅ gammalt, men inte ungt heller.

******

Läser på Wiklanders blogg att fansen hade hyllat Mourinho när denne blivit uppvisad på läktaren, grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0