Kan man tycka illa om Buffon?

Gigi Buffon må vara Juves spelare men oj vilken sympatisk människa. Att inte han fick guldbollen 2006 tycker jag är riktigt tråkigt. Till Sky Sport 24 berättade Buffon att han tycker att Inter förtjänar att vinna scudetton och att han tycker att Inter har haft en del tur i år, MEN: ska man vinna scudetton ska man ha lite tur. Vidare berättar han att han tycker att Mourinho är en väldigt intelligent människa och en väl förberedd coach. Buffon säger även det självklara: "Mourinho är en tränare du antingen älskar eller tycker är irriterande.

******

Barcelona sägs nu vilja ha Maxwell. Det är inga små klubbar han kopplas samman med! Jag hoppas att han stannar, Santon är bra men fortfarande väldigt ung..

******

Real Madrid sägs ligga bäst till i "kampen" om Gourcouff. Om det är så mycket kamp vet jag inte då Ancelotti knappt verkar intresserad, den dumme jäveln. Gourcouff hade mer än gärna fått komma till Inter och bidragit med sina konster.

******

Fotbollskanalens Englandsbloggare Marcus Christenson har följande som rubrik på hans blogg idag:  "Den vidrige Ken Bates måste bort från fotbollen."
Så sant som det är sagt. Hade jag varit miljardär hade jag köpt Leeds direkt och när köpet väl gått igenom hade jag åkt till Monaco och eldat ner Ken Bates hus. Skämmes.

******

På torsdag åker jag till Hemsedal, fantastiskt skönt. Perfekt att planera in resan helgen då Serie A har uppehåll, allt för att inte missa en match....! Leeds match mot MK Dons följs som vanligt via livescore. Lovely.....

Kommentarer
Postat av: Matai

Nä, du Adam.

Inte godkänt att att ersätta Leeds med jordens

mest hypade lag, som föresten blev utslagna av

united utan att vi ens behövde ta i.



Nix, Adam, du håller på Leeds.slut!



Zatan Ibrahimovich, sämst när det gäller!

2009-03-27 @ 18:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0