Jermaine Beckford!

Är nu tillbaka efter en helg i Hemsedal, alltid kul med fjällen men allt var inte grejt. Vandrade iväg till krogen runt 21.45 i går kväll för att kolla på Portugal-Sverige, vi får då veta att INGEN pub/krog/bar i hela Hemsedal sänder matchen, eller någon annan match! Kanske var det lika bra det, 0-0 och matchens behållning var ett fantastiskt mittbacksspel. Mellbergs tackling på Ronaldo i straffområdet är helt fantastisk!

******

RIKTIGT skönt med seger mot MK Dons i går. Beckford gjorde båda målen och ingen är förvånad. Tyvärr så vann även Peterborough sin svåra match mot Leicester vilket innebär att Leeds inte tog in några poäng, men vi befäste i alla fall vår play-off position.

******

Pazzini gjorde mål direkt i landslaget men det läget hade till och med Johan Elmander satt.

******

England slog Slovakien med 4-0. Wow. Helt plötsligt är England bäst i världen igen och allt detta är tack vare, just det, en italienare vid namn Fabio Capello. Hoppas England går till VM, får Sverige i sin grupp och förlorar och åker ur.

******

Läste att Zanetti och Mourinho ska sätta sig ner och prata med Aguero om en möjlig framtid i Inter. Aguero hade verkligen varit en magisk värvning, låt det ske!


Kommentarer
Postat av: Matai

Det står klart nu att jag måste punktmarkera din blogg Adam. Din för mig helt oanade och något kappvändande kärlek till fotboll i stövel-landet

tar sig M.Birro-propotioner ibland.



Jag ser det som min uppgift att bemöta dina framtida

påstående med min fakta-bank.

Det finns annars risk att du likt Birro anser

klubbande av engelska pensionärer med batong

är ok och att man bör backa upp allt italienskt

för att bemöta allt blekfett engelskt!



Jag utmanar dig till att börja hitta valfri Inter-försvarare med bättre OPTA statistik än tex O´shea!



Forza Man U!

2009-03-30 @ 12:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0