Inter-Fiorentina

Då var det dags för match igen, Fiorentina kommer på besök och dem som ska försvara våra färger är:

Målvakter: Cesar, Toldo, Orlandoni
Backar: Maxwell, Maicon, Rivas, Samuel, Chivu, Santon
Mittfältare: Zanetti, Stankovic, Figo, Cambiasso, Muntari, Mancini, Bolzoni
Anfallare: Ibrahimovic, Adriano, Crespo, Balotelli

Ingen Cordoba alltså, då hoppas jag att Chivu spelar bredvid Samuel. I övrigt lär det väl inte bli några överraskningar, frågan är vem som spelar bredvid Zlatan? Jag ser hellre att Adriano startar matchen än Balotelli idag. Men Mourinho bestämmer...

I Fiorentina gäller det såklart att se upp med Gilardino/Mutu. Mutu kan på egen hand avgöra en sån här match och Gilardino är garanterat sugen på att göra sitt 16:e mål i Serie A ikväll..In Samuel We Trust!!

Tips:
2-1 Cambiasso, Adriano

******

Milan möter Siena idag, vinner dem den samtidigt som Inter förlorar ikväll så ser det inte lika roligt ut längre. Juventus tog ju en komfortabel 4-1 seger i går kväll och är nu bara 4 poäng bakom. Skulle Milan också börja närma sig igen så kan det bli nerv i det hela. Jag hoppas verkligen vi tar 3 poäng ikväll...

******

Enligt Gazzettan så vill Inter nu ha Chelseas back Ricardo Carvalho, Quaresma ska i så fall bytas bort permanent till Chelsea. Vet inte vad jag tycker om det egentligen, jag hoppas att Quaresma kommer tillbaka till oss i höst, har sett honom i Chelsea nu och han ÄR bra! Han behöver bara lite självförtroende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0