Forza Udinese!

Riktigt härligt att Udinese tog sig vidare i UEFA-cupen. Zenit vann dagens match med 1-0 med eftersom att Udinese hade med sig 2-0 från hemmamötet. Kvartsfinal väntar och för Italiens och Serie As skull så hoppas jag att alla håller tummarna för en bra lottning.

******

Veckans Rödsvarta/Blåsvarta som Milans SvenskaFansredaktion publicerar en gång i veckan var för en gångs skulle helt okej! På tal om SvenskaFans: Jag har länkat till denna bloggen på Inters forum vid 4-5 tillfällen för att på så sätt få Inter intresserade folk att läsa, men detta var tydligen inte tillåtet då jag fick ett meddelande av någon redaktionsmedlem som förklarade för mig att mina 15 (!!) senaste inlägg bara varit en länk hit. Skumt. Jag har ju bara skrivit 5, max!

******

Den gamle Intertränaren Gigi Simoni har gått ut och kritiserat José Mourinho för hans brist på respekt gentemot övriga tränare i Serie A och Italien som fotbollsland. Simoni anser att det vore en bra nyhet om Mourinho försvann från Inter. Jag personligen gillar Mourinho starkt, jag tror inte någon annan tränare i världen hade tagit Inter till CL-guld i år. Vi måste få in mer speed och framförallt: en kreatör på mittfältet. Stanna Mou!!

******

Patrick Vieira har inte blivit uttagen i Frankrikes landslagstrupp, frågan är om han någonsin blir det igen......?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0