En sak jag glömt nämna

Inte bara för gårdagens förlust, det är en droppe i havet, men:

Jag avskyr Man Utd. Verkligen avskyr. Vill skriva hatar men det känns starkt. Avskyr duger. Detta kan ha att göra med att jag är Leedsfan. Kan också ha att göra med att ALLA jag känner är ManUfans, kan också ha att göra med att ManU har typ 42 PL-titlar. Skit samma, Forza Italia istället. Fuck PL.

Champions League Kväll på Viasat Fotboll nu enligt tablån men de visas en reservlagsmatch mellan Pool och ManU istället. Lika bra det då CLKvällen garanterat skulle framkallat illamående och ännu mer avsky. 

Fredag imorgon, sweet.

Kommentarer
Postat av: JK

17 titlar har de.

2009-03-12 @ 22:28:23
Postat av: Drickard

Snart 18

2009-03-13 @ 10:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0