En inställd match är också en match

Nej, så är det givetvis inte, även om Lundell säkert hade hävdat det. DM-matchen mot IFK Lane blev inställd då snön började vräka ner redan innan lunchtid vilket givetvis resulterade i en snötäckt plan. Inomhusträning på Smögen istället, inte så mycket att sia om, de äldre drog det längsta strået på spelet (tror jag) som vanligt.

Så här nästan 24 timmar efter, så känns det fortfarande surt. Möter man ett engelskt lag i allmänhet, och Man Utd i synnerhet, så förlorar man för att dem var så jäkla bra, spelade så fantastiskt fint och har en sån sjuhelsikes bra organisation. Suck. Hela Sverige älskar England, så är det bara. Forza Lars-Gunnar Björklund.....

Läser nu att ett "fan" påstår sig ha blivit slagen (!) av självaste Mourinho efter matchen, knappast troligt! Inter tillbakavisar ryktena och hävdar att Mourinho gick igenom den vanliga rutinen efter matchen - skrivit autografer, ställt upp på intervjuer och hyllat motståndartränaren (haha).

Fiorentina på söndag alltså! I höstas var varken Gilardino eller Mutu med men Interdödaren (!) Pazzini startade då för Viola. 3 poäng på söndag är ett måste, blir det förlust samtidigt som Juve vinner så ser det helt plötsligt ut att bli en väldigt nervös vår, vilket i och för sig hade varit kul på ett sätt. Men jag behåller gärna det fina försprånget vi har nu, innan det är dags att möta just Juve...

Bakrgunden om mig och mina favoritlag kommer senare ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0