Dåligt och bra

Det blev förlust mot SAIS. 2-9 skrevs slutresultatet till vilket nog kan vara de största förlustsiffrorna jag någonsin upplevt i seniorsammanhang. För egen del blev matchen kort då jag i den 10:e minuten fick ett rött kort vilket kändes väldigt hårt dömt. Men va fan, det är bättre att allt sånt här händer NU i träningsmatcherna än SEN i seriespelet.

******

Riktigt skönt att se Liverpool leda över Scums med 2-1. I mina ögon är det 2 solklara straffar och vad Vidic sysslar med vid kvitteringen vet jag inte. Varför kunde han inte ha gjort ett sånt misstag mot Inter?
Sitter och ser matchen med 3 st Scums supportrar och en av dem, den mest fanatiske, ropar och vill ha in Scholes & Giggs - Rena Liverpoolhatare som han själv uttrycker det. Rickard, som denne Scumssupporter heter, är otroligt färgad (precis som jag själv) men efter Scums seger i onsdags visade han enorm respekt och det var nog tur det...

******

Ser nu att Cordoba inte är med mot Fiorentina, skadad? Får ta reda på det. Vieira är inte heller med och varför vet jag inte där heller, han är inte avstängd enligt de uppgifter jag läst i alla fall.

******

Nu bytar Scums in Giggs, Scholes & Berbatov. Min käre vän Rickard fick därmed rätt. Han verkar kunna sitt lag..

******

Nu blir det Öl, mer fotboll och förmodligen ett antal Pro Evolution matcher på Playstation! Grande! (får man skriva så nu för tiden)

******

Vidic utvisad! Härligt!!!

Kommentarer
Postat av: maxw

Cordoba har en sträckning... =(

2009-03-14 @ 18:30:45
Postat av: daniel

Är uppriktigt sagt ledsen att det blev som det blev idag,(tänkte på utv)men som du skriver bättre nu än i serien !! Ha det gött Adam !



2009-03-14 @ 20:29:28
Postat av: Adam

Ja det var riktigt tråkigt.... Tycker det hade räckt med gult då du trots allt vänder utåt när jag (klumpigt) springer in i dig! Men men! Ha de gott du med!

2009-03-15 @ 22:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0