Dagens Nyheter

  • Cambiasso har förlängt sitt kontrakt och är nu Interspelare till 2014! Härligt!
  • Mancini har förklarat att hans intentioner är att stanna i Inter även nästa säsong, bra tycker jag då jag vet att han kan så mycket mer än vad han visat hittills.
  • Mourinho ska övertala Zlatan att stanna, precis som han gjorde med Deco i Porto 2003. Mourinho sa då till Deco: "Nästa år vinner vi CL, stanna här!" Porto vann CL säsongen efter.....
  • Galliani blev igår attackerad av runt 50 arga Napoliultras som slog och spottade på hans bil, samt punkterade 2 däck. Aj Aj.
  • Diego Simeone tycker att Inter ska värva Carlos Tevez.. En bra spelare men njae.
  • Mourinho kan numer titulera sig hedersdoktor då han utnämnts till det vid sitt gamla universitet i Lissabon!

Marcus Birro har verkligen rätt i det han säger: "Ett Serie A utan Zlatan skulle vara klamydia för det svenska intresset av Italiensk fotboll."

******

Napoli borde vunnit mot Milan igår! Jag trodde bara det var Inter som hade domarna med sig men även Milan räddades av dem i går då Napolis mål borde ha godkänts.

******

Mourinho verkar inte bli mer populär bland tränarkollegorna i Serie A. Senast i raden av folk som kritiserar Mou är Cagliaris tränare Massimiliano Allegri som kallar Mou patetisk efter hans uttalanden om att Berlusconi är inblandad i Milans laguttagningar....

******

Leeds ska tydligen vara intresserade av att låna Man Citys unga mittfältare Vladimir Weiss. Hade jag vetat vem det var hade jag haft en åsikt om det. Men, han bör ju passa bra i vitt......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0