Dagen efter

Har just avnjutit en benfri kotlett och potatis med champinjonsås från fantastiska Pizzeria Italia. Mycket gott! Det är nog det enda som smakar gott idag tror jag. 2-0 i baken mot Man Utd och det "enda" som är kvar nu är Scudetton. Coppa Italia finns ju men att vi vänder på 0-3 tror jag inte, Sampdoria lär nog inte vila Cassano/Pazzini i returen...

Sitter just nu och tittar på matchen igen, stör mig inte lika mycket på Wenström/Strömberg nu som igår. Tänk om Adrianos vänstervolley hade gått stolpe in i stället. Fan! Något som stör mig ENORMT mycket är situationen i den 70:e minuten, när Rooney vräker ner Maicon och Wenström hyllar Shrek för hans enorma jobb och allt det där som han är så bra på. När Balotelli tar ner Ronaldo på jorden så är han ung, ouppfostrad och respektlös...

Nu skiter vi i detta! Fiorentina till helgen! Vilken match, gillar Fiorentina och Prandelli. Gilardino har i år visat att han visst kan göra mål, och Mutu är Mutu. Grym match hur som helst!

Själv ska jag spela match i DM idag, IFK Lane står för motståndet men just nu vräker snön ner så den blir säkert uppskjuten, för andra gången.

Nu snurrades Zlatans "nick", Strömberg gapar JA! men bollen går på utsidan. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0