Aj!

Moratti sägs vara upprörd efter Mourinhos "krav" på nya spelare. Det verkar inte vara någon kärlekshistoria det där, Mourinho+Moratti. Aj aj.

******

Själv spelade jag som sagt DM-match i går. 0-0 efter full tid, 0-0 efter förlängning = straffar! Efter att motståndarlaget satt sina första 5 straffar i mål, och vi satt våra 4 första, så var det dags för mig att ta våran sista...

Insidan av vänster stolpe - och ut. Givetvis. Bye Bye DM. Denna straffmissen var nog mitt näst största misslyckande som amatörfotbollsspelare. På plats uno kommer straffmissen i Dana Cup -98. Aj aj aj.

******

Galliani vill införa lönetak i Serie A, varför inte? Frågan är hur spelarna ställer sig till detta. Men utan att veta något om hur det skulle gå till så tycker jag det låter sunt.

******

Enligt Alberto Aquilanis agent så vill han STANNA i Roma. Jag förstår honom, MAX 10 minuters speltid varje match måste han vara dönöjd med......

******

Nicola Legrottaglie uppmanar homosexualla att läsa bibeln, då han anser att homosexualitet är en "innegrej" och att bibeln är emot det... Detta MÅSTE Nicola säga då han är kristen. Enligt sig själv alltså.

Kommentarer
Postat av: dd

Tror oxå att Moratti inte kmr lägga ut så mkt pengar som Jose vill att han ska göra

2009-03-19 @ 13:37:54
Postat av: V.O

Men i dana gick vi ju vidare! trots din förmåga att missa straffar

2009-03-19 @ 14:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0