Abou Diaby?

Mourinho vill, som jag tidigare nämnt, locka Diaby till Inter. Fansfc.com skriver att det skulle kosta cirka 70 miljoner kr att köpa honom, i så fall - Kör! Tanken är att han ska ersätta Vieira. Hur dem menar då förstår jag inte riktigt, ska Diaby ta Vieiras plats i gymmet? Eller vad?!

Zlatan har i dagarna berättat att årets säsong är hans bästa hittills, men att han själv känner att han kan ännu bättre och att han hela tiden utvecklas. Jag har funderat en del över just Zlatan och kommit fram till att han MÅSTE stanna. Att se honom i ett spanskt TV4sportlag skulle jag inte klara av. Zlatan SKA ta Inter långt i Champions League, och jag är väldigt övertygad (faktiskt) att han kommer att göra det.

******

I morgon klockan 12.00 lottas kvartsfinalerna i CL. Jag bryr mig inte så mycket om den, men jag hoppas att Scums lottas mot ett lag de kommer förlora mot - Barcelona kanske?

******

Mat nu, sen träning på våran underbara grusplan!

Kommentarer
Postat av: Interista-4ever

Diaby för 70mkr - Ja tack! Det e ju skitbra, men tror aldrig att han skulle komma så billigt...

2009-03-20 @ 15:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0