U-21 & Kaká

U-21 EM är ju faktiskt en riktig höjdare. Sverige har ett intressant lag och kan nog ta sig vidare från gruppen efter Italien som bör springa hem den. Italien har 4 anfallare uttagna i sin trupp som alla förmodligen skulle gått in i många europeiska A-landslag, titta här:

Acquafresca (Cagliari), Balotelli (Inter), Paloschi (Parma), Giovinco (Juventus)

Vilka lirare, sjukt. Den fantaaaastiske Macheda från ManU är inte med, men det var det väl ingen som hade trott?

Jag tror hur som helst stenhårt på Sverige. Toivonen, Harbuzi och Elm kommer nog ställa till en hel del oreda. OM nu Harbuzi får lira, hoppas på det.

******

Kaká verkar hamna i Real Madrid trots att han i går förmiddag förklarade att han VILL STANNA i Milan. Vad Milan håller på med vet jag inte, men kanske är det så att man helt enkelt behöver pengarna och skulle man få in de pengarna det rör sig om så förstår jag att man vill sälja.

******

Tänk om Zlatan & Kaká lämnar Serie A. Katastrof. Två av världens absolut bästa spelare kanske inte spelar kvar nästa säsong och om så blir fallet så är ett par saker säkra: Milan & Inter tappar i slagkraftighet - Ligan tappar stjärnglans - La Liga får 2 sjukt bra spelare.....

******

Gareth Barry är patetisk. Han har skrivit på för Man City (!). Finns det ETT skäl att gå dit? Om man bortser från pengarna? Hur som helst, när affären med Liverpool sprack i höstas förklarade han att han verkligen vill spela i ett lag som tävlar i CL och att det var drivkraften för honom att få spela där. Nu lämnar han för City ($$$) och ber samtidigt Villafansen om ursäkt. Pajas.

******

Min ljumske är fortsatt kass, i morgon när jag vaknar räknar jag med att vara smärtfri.... Eller absolut senast fredag morgon. Fan.

Kommentarer
Postat av: Matai

Att Macheda inte syns till i Italiens trupp späder ju på mina aningar att man skall som vanligt spela

gå-fotboll och gneta sig vidare genom turneringen.

Forza Azzurri!



Att Ballotelli är med säger ju allt liksom!



Tjing!

Nu skall jag sparka gravarne i röven, hoppas de inte

sparkar mig över bron som du gjorde Adam!

Om inte annat kan du ju blogga lite tändvätska för

kommunens bästa lag

2009-06-05 @ 08:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0