SUPER-MARIO!

Visst, det är Midsommaraftons sena kväll, jag är trött och något påverkad av alla de öl jag fått i mig.

MEN!

Maro Balotelli sänkte Sverige! Vilket moment, vilket avslut. Mario Balotelli är en fantastisk spelare och det finns INGEN fotbollsspelare jag önskar mer lycka än honom. Han har kämpat mot ingenting i hela sitt liv och alltid gått segrande ur striderna. Till hösten kommer han förhoppningsvis att vara en av nycklarna i lagbygget Inter.

VILKET MÅL!

******

Utvisningen han får är horribel. Eller som Mario själv säger: "- Domaren hade något personligt emot mig"

Det måste han haft. Utvusningen är helt sjuk och skulle domaren inte visat det röda hade det förmodligen slutat 3-0 till Italien. Att Svenskar kan bli så blinda i fotbollsslutspel är en gåta. Skulle lilla Sverige ha tagit poäng mot enorma Italien så hade det varit en bragd. Italien spelar med en man mindre större delen av matchen men fram till och med 80:e minuten håller man helt jämna steg. Forza Italia!

******

Avslutningsvis: Bjärsmyr och Wernbloom, vilka töntar. Ingen av er två kommer någonsin att vara i närheten av den nivån som Mario Balotelli är nu. Grina inte. Bit i hop och gör det ni är bäst på - att kötta.

FORZA ITALIA!!

Kommentarer
Postat av: Gråa fingrar!

Hur kan man hålla på något annat land än Sverige!! Du är ju sjuk i huvudet!!

2009-06-22 @ 16:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0