Jag har.......

......ett blogguppehåll som ni säkert märkt. Sommaren kom och störde!

Det enda som jag bryr mig om i fotbollsväg just nu är:

*** Zlatan kysser Barcelonas klubbmärke.
Kommentar: DRA ÅT HELVETE.

*** Smögen (mitt lag) har höstpremiär mot Grebbestad nästa fredag. Är taggad redan nu.
Kommentar: Finns ingen, SKA och VILL ha vinst.

*** Eto'o till Inter, Hleb vägrar.
Kommentar: Ööh? Förmodligen den sjukaste affären som någonsin genomförts, vi tappar Zlatan men får Eto'o och 550 MILJONER SKR (!!!!!). Sick. Men magiskt för Inter.

Bloggen återuppstår på riktigt i mitten av augusti!

/Adam

Kommentarer
Postat av: Mattias Sörensson

Hej! Jag har följt din blogg nu ett tag. Jag tycker du är en duktig skribent. På min sida behöver vi förstärkning om Serie A. Känner du intresse mejla till mig [email protected]



Själv är jag Milanista. Ser att du är ett Inter-fan. Jag har själv besökt både Smögen och Grebbestad många gånger.



MVH Mattias

2009-08-10 @ 12:05:29
URL: http://fotbollsoraklet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0