Viasat sänder Serie A!

Enligt aftonbladet.se ska nu även Viasat sända Serie A den kommande säsongen. Från att ha legat ner, slagen gul och blå, står vi nu upp och slår tillbaka! Äntligen kan jag säga upp Canal+ abonnemanget, i dagsläget har jag verkligen ingen anledning att ha det kvar. Eller jo, filmutbudet är bra men inte värt det.

Tack Kanal 9, tack Viasat!

******

Åmål hemma imorgon, tagga tagga tagga. Har en ond nacke, men förhoppningsvis känns det bättre imorgon då jag har smörjt, behandlat och värmt sen i morses.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linus

Och när köper du viasat till mig?? ;-)

2009-08-22 @ 09:07:01
Postat av: Erik

Vilka lags rättigheter har viasat?

2009-08-22 @ 12:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0