Seger mot Milan!

Efter förlusten på straffar mot Juve revanscherade sig Inter mot Milan, 1-0 blev det efter ett vackert nickmål av Balotelli på pass från Quaresma. Inter kontrollerade halvleken och det enda Milan hade var Alexandr... Nej, det hade dem inte. Gattuso verkade agera regista och det gick så där...

Vilka som var bäst idag?

+++  Balotelli
++  Stankovic
+ Quaresma

Och sämst?

- - -  Rivas
- -  Mancini
-  Materazzi (för det röda, som inte var rött)

* Milans nyförvärv Abate var helt fantastisk, vilken lirare. Öhh, NEJ!
* Balotelli vs Antonini = K.O. seger till Super-Mario.
* Jag tror fortfarande att Quaresma kan bli ett grymt tillskott i år...
* ...Det tror jag inte att Mancini blir.

******

Nu ska jag sova, derby mot Lysekils FF i morgon i Lysekil. En så kallad 6poängsmatch och vi behöver verkligen 3 poäng. Om det finns en fotbollsgud så hoppas jag att han står på Smögens sida i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0