Förlust

Det blev förlust i seriepremiären mot IFK Strömstad, 1-2. Jag tycker ändå att vi gör en bra match, vi spelade som yra höns första 15-20 i 1:a halvleken men sen blev det bättre. Passningsspelet var det väl inte Barcaklass på kanske men det var nog lite ovant för alla att spela på gräs. Inställningen var kanon och det kan man komma långt på.

Skoj att se Felix på vänsterbacken! Han var lugn och stabil, förmodligen bättre än vad jag någonsin varit på en ytterback :)!

******

Kan tyvärr inte se Milan nu då det går mycket annat bra på TV (Sporten, Nip/Tuck, Filip&Fredrik) men Inzaghi har tydligen lekstuga, 3 mål från gamlingen!

******

ManU åkte ut mot Everton. Från och med nu så ska jag försöka hitta en såg och såga mig i knät VARJE gång någon påstår att Macheda är en lika stor (eller större!!!) talang än Balotelli. De 2 borde inte få nämnas i samma mening, vilket jag nyss gjorde. För sista gången. SuperMario!!

Kommentarer
Postat av: Matai

Sågar till utlåning här.



Du måste skämta Zladam?

2009-04-20 @ 09:30:44
Postat av: Anonym

NIP/Tuck?

2009-04-20 @ 17:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0