Adriano lämnar Inter.....

......Och Zlatan söker nya utmaningar. Vad är det som händer? Först bryter Inter kontraktet med Adriano och sedan berättar Zlatan för Eurosport att han kan tänka sig att lämna Inter. Adriano är en av mina absoluta favoritspelare och jag tycker att det är riktigt tråkigt att han lämnar. Han verkade ju vara på gång och gjorde flera bra matcher, mål mot Milan och såg ut att trivas ihop med Zlatan. Fan.

Vad Zlatan sysslar med vet jag inte, men vill han lämna Inter så får han lämna. Hur ersätter man Zlatan? Han ÄR nästan Inter idag, men i och för sig: Zlatan går = 800 miljoner in. Köp David Villa och Kun Agüero och det ser fantastiskt ut. Men ett Inter utan Zlatan är som en bärbar dator utan ett tangentbord.

Tyvärr så sägs det att Inter är mycket intresserade av Carlos Tevez och hellre vill ha honom än Agüero. Skjut mig. Tevez är en överreklamerad spelare som inte lär åstadkomma mycket i Milano. Stanna du i Manchester, snälla.

******

Det blev ingen Coppa Italia final i år, 1-0 på Meazza räckte inte och Sampdoria får nu möta Lazio i final. Konstigt med en Coppa final utan Roma och Inter. Pazzini är en gris btw. En bra spelare men en gris. Cassano är magisk, KÖP!

******

Hartlepool United för Leeds imorgon. Jag bryr mig inte, vill bara ha play-off NU. Championship here we come.

******

 

Kanske inte Adris snyggaste mål, men jävlar vad glad jag blev när han gjord det!

******

Hemmapremiär på Havsvallen imorgon, Grebbestad står för motståndet och vi hade verkligen behövt en seger. Jag tror och hoppas på 3 poäng. Kl 15.00 drar det i gång.

Kommentarer
Postat av: DM

Sitter här och får mess från Linus när ni gör mål:) 2-1 just nu...Hoppas nu ni tar 3 pinnar.



Om Zlatan lämnar Inter, var vill DU då ha honom?



Ha de!! //Daniel

2009-04-25 @ 15:43:55
Postat av: Matai

Transfermuppsvarning på bloggen.



Ang Tevez så kan man väl säga att han skulle märkas

rätt tydligt i Inter då han faktiskt springer på en

fotbollsplan till skillnad på Zlatan och Alcofettot

Adriano, sen kan jag hålla med om att han inte rosat marknaden i år.

Dock var han magisk förra året, du vet då han vann något Inter aldrig kommer att vinna och även plockade hem PL titeln(den som Leeds

aldrig kommer att plocka hem heller).



Adam, du var riktigt bra i första halvlek nu sist,

dock fick ni en djävligt sur lektion om hur det

inte funkar att bränna sina lägen i högre divisioner.

Det är bara att ta nya tag, ni skulle allt kunna

fixa nytt kontrakt om ni bara gjorde mål på chanserna, big up my friend!

2009-04-26 @ 11:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0